Wednesday, February 12, 2014

Why the World Does not Respect US by Javed Ch

دنیا ہماری عزت کیوں نہیں کرتی

www.facebook.com/javed.chaudhry
اللہ کے آخری نبیؐ کا آخری خطبہ اللہ کے آخری دین کا آخری خلاصہ تھا‘ یہ خطبہ دین بھی تھا‘ دنیا بھی ‘ معاشرت بھی ‘ آخرت بھی اور انسانیت بھی ۔ یہ خطبہ بنیادی طور پر انسان‘ انسانیت اور انسانی حقوق کا چارٹر تھا اور یہ آج بھی چارٹر ہے‘ میرا ایمان ہے‘ دنیا کا کوئی انسان اس وقت تک اچھا انسان اور دنیا کا کوئی معاشرہ اس وقت تک اچھا معاشرہ نہیں بن سکتا جب تک یہ اس چارٹر پر عمل نہیں کرتا کیونکہ یہ چارٹر انسان اور انسانیت دونوں کا جوہر ہے‘ یہ دونوں کا ایٹم ‘ دونوں کی روح ہے‘ میں اس خطبے کے چند نقطے آپ کے سامنے پیش کرتا ہوں اور اس کے بعد اسلامی جمہوریہ پاکستان کے اٹھارہ کروڑ لوگوں اور دین کے دو کروڑ سپہ سالاروں سے ایک سوال کرتا ہوں‘ کیا یہ ملک‘ کیا آپ اور آپ کی تنظیمیں اس چارٹر پر پورا اترتی ہیں‘ اگر ہاں تو میں آپ کے ہاتھ پر بیعت کرنے کے لیے تیار ہوں اور اگر نہیں تو پھر مہربانی کر کے پارسائی کے دعوے بند کر دیجیے کیونکہ آپ اور میں دونوں نبی اکرمؐ کی حکم عدولی کے گناہ گار ہیں۔
میرے رسول ﷺ نے 10 ہجری 9 ذوالحجہ کے دن عرفات کے میدان میں کھڑے ہو کر فرمایا ’’ اے لوگو! تمہارے خون و مال اور عزتیں ہمیشہ کے لیے ایک دوسرے پر قطعاً حرام کر دی گئیں‘ان چیزوں کی اہمیت ایسی ہے جیسی تمہارے اس دن کی اور مبارک مہینہ (ذوالحجہ) کی خاص کر اس شہر میں ہے‘ تم سب اللہ کے حضور پیش ہو گے اور وہ تم سے تمہارے اعمال کی باز پرس فرمائے گا‘‘۔ آپ اپنے گریبان میں جھانکیے اور جواب دیجیے‘ کیا ہمارے ہاتھ سے دوسرے مسلمانوں کی جان‘ مال اور عزت محفوظ ہے؟ کیا ہم اپنے محترم مہینوں اور دنوں کا احترام کرتے ہیں‘ اگر ہاں تو پھر مسجدوں‘ امام بارگاہوں اور قبرستانوں میں بم پھاڑنے والے کون ہیں اور اسکولوں پر خودکش حملے کیوں ہو رہے ہیں؟ اور محرم اور ربیع الاول کے مہینوں میں ڈبل سواری پر پابندی کیوں لگتی ہے اور موبائل سروس کیوں معطل ہوتی ہے؟ فرمایا ’’عورتوں کے بارے میں اللہ سے ڈرتے رہو‘ تم نے انھیں اللہ کی امان کے ساتھ نکاح میں لیا‘ یہ تمہارے پاس اللہ کی امانت ہیں‘ تم رواج کے مطابق ان کے لباس اور خوراک کا بندوبست کرو‘ اچھے سلوک کی تاکید کرو کیونکہ یہ تمہارے زیر دست ہیں‘‘ آپ اپنے گریبانوں میں جھانکیے اور بتایئے‘ کیا خواتین بالخصوص بیگمات کے ساتھ ہمارا رویہ اس معیار پر پورا اترتا ہے؟ اگر ہاں تو پھر اس معاشرے میں ونی اور سورا کی رسمیں کیوں ہیں؟ عورتوں کے منہ پر تیزاب پھینکنے والے لوگ کون ہیں؟ بیویوں پر انسانیت سوز تشدد کون کر رہا ہے؟ اور اس معاشرے کی عورت کو مومن عورت کا حق کون نہیں دے رہا؟۔
فرمایا ’’ ہر مسلمان دوسرے مسلمان کا بھائی ہے‘ کسی کے لیے جائز نہیں‘ یہ اپنے بھائی کے مال سے کوئی چیز اس کی اجازت کے بغیر لے‘ جو کام کرو اللہ کی رضا کے لیے کرو‘ حاکم وقت کو از خیر خواہی نصیحت کرنا‘ مسلمانوں کی جماعت میں شامل رہنا‘ غلام کو وہی کھلاؤ جو خود کھاتے ہو‘ وہی پہناؤ جو تم خود پہنتے ہو‘ اس سے غلطی ہو جائے تو اسے سزا نہ دینا اور تین بار فرمایا‘ میں تمہیں پڑوسی کے بارے میں نصیحت کرتا ہوں‘ پھر فرمایا وارث کے لیے جائیداد میں حصہ ہے‘ عربی کو عجمی پر کوئی فضیلت ہے اور نہ ہی سرخ رنگ والے کو کالے پر اور اللہ کی نظر میں صرف متقی مکرم ہیں‘‘۔ آپ گریبان میں جھانکیے اور بتایئے‘ کیا ہم دوسرے مسلمانوں کو اپنا بھائی سمجھ رہے ہیں‘ کیا ہم خود مسلمانوں کی جماعت میں رہتے ہیں اور کیا ہم دوسروں کو بھی رہنے دیتے ہیں؟ کیا ہمارے ماتحت‘ ہمارے ملازمین بھی ہماری طرح خوشحال ہیں؟ کیا ہمارے پڑوسی ہم سے خوش ہیں؟ کیا ہم اپنے تمام وارثوں کو حصہ دے رہے ہیں اور کیا اس معاشرے میں گورا اور کالا برابر ہیں؟ اگر ہاں تو پھر مسلمانوں کو کافر قرار دینے والے مسلمان کون ہیں‘ ہمارے ملازمین ہڑتالیں کیوں کر رہے ہیں؟ عدالتوں میں وراثت کے لاکھوں مقدمے کیوں چل رہے ہیں؟ ہمارے ہمسائے فون کر کے پولیس کو کیوں بلا لیتے ہیں؟ ‘ لوگ رنگ گورا کرنے کی کریمیں کیوں استعمال کرتے ہیں اور ہم اپنے ناموں کے ساتھ اپنے بلند مرتبت قبیلوں‘ خاندانوں اور مکاتب فکر کے حوالے کیوں لکھتے ہیں اور ملک کے علماء کرام اس دوڑ میں عام لوگوں سے آگے کیوں ہیں؟ یہ لوگ تقویٰ کے بجائے نقوی‘ بریلوی‘ نقش بندی‘ قادری‘ مشہدی‘ نجفی اور دیوبندی کو اپنی دستار کیوں بناتے ہیں؟بتائیے جواب دیجیے۔ فرمایا ’’ میرے بعد دشمن بن کر ایک دوسرے کو قتل نہ کرنا‘ میں تمہارے پاس دو چیزیں چھوڑ کر جا رہا ہوں‘ یہ تھامے رکھو گے تو کبھی نہیں بھٹکو گے‘ اللہ کی کتاب اور میری سنت‘‘۔
آپ اپنے گریبانوں میں جھانکیے اور جواب دیجیے‘ کیا ہم ایک دوسرے کے دشمن بن کر ایک دوسرے کو قتل نہیں کر رہے‘ کیا امت آج تک قرآن مجید اور سنت پر متفق ہوئی؟ کیا ہم چودہ سو سال سے قرآن مجید کے مطالب پر نہیں لڑ رہے؟ کیا ہم سنت میں سے فرقے نہیں نکال رہے ہیں؟ کیا یہ سچ نہیں؟ اللہ کے رسولؐ نے ہمارے لیے صرف کتاب اور سنت چھوڑی تھی لیکن ہم نے ان میں سنی‘ شیعہ‘ اہلحدیث اور بریلوی کو بھی شامل کر دیا‘ اللہ تعالیٰ اور اس کے رسولؐ کی مسجد صرف مسجد تھی لیکن ہم نے اسے سنیوں‘ وہابیوں‘ شیعوں اور بریلویوں کی مسجد بنا دیا‘ ہم تو آج تک اس بات پر لڑ رہے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ اور ان کے صحابہؓ دنیا سے رخصتی کے باوجود زندہ ہیں یا مکمل طور پر پردہ فرما چکے ہیں‘ ہمارے نفاق کی حالت تو یہ ہے‘ ہم آج تک داڑھی اور مسواک کا سائز طے کررہے ہیں‘ ہمارے ٹخنے نماز کے دوران ننگے ہونے چاہئیں یا ڈھکے ہوئے اور پردے کے لیے برقعہ لازمی ہے یا اسکارف سے بھی کام چل جائے گا ہم آج تک یہ فیصلہ نہیں کر سکے‘ ہم آج تک نماز کے دوران دونوں پاؤں کے فاصلے کا فیصلہ نہیں کر سکے‘ ہم سے شلوار اور پتلون کے مقدر کا فیصلہ نہیں ہو سکا‘ ہم نماز کے دوران آمین کی آواز کی پچ متعین نہیں کر سکے‘ ہم یہ فیصلہ نہیں کر سکے صرف دینی علم کافی ہے یا پھر اس میں سائنس کی گنجائش بھی موجود ہے۔
اللہ کے رسولؐ نے اپنے آخری خطبے میں فرمایا تھا ’’ قتل نہ کرنا اور قرآن اورسنت کو تھامے رکھنا‘‘ لیکن ہم نے قرآن اور سنت کو اپنے مسلمان بھائیوں کے قتل کی وجہ بنا لیا‘ کیا یہ اسلام ہے؟ کیا یہ شریعت ہے؟ اگر نہیں تو پھر مساجد کو فرقہ واریت‘ سنت اور قرآن کو اختلافات کا ذریعہ بنانے والے لوگ کون ہیں؟ آپ مسلمان ہیں اور عالم دین ہیں تو پہلے تقویٰ کو فضیلت کی بنیاد بنائیے‘ گورے اور کالے اور عربی اور عجمی کی تفریق ختم کیجیے‘ اپنے آپ کو اپنے باپ کے سوا دوسروں سے منسوب کرنا بند کیجیے‘ وارثوں کو پورا حصہ دیجیے اور وراثت میں اپنے حق سے زیادہ وصول کرنا بند کیجیے‘ مسجدوں اور درگاہوں کو وراثت بنانا بند کیجیے‘ پڑوسی سے وہ حسن سلوک کیجیے جس کا رسول اللہ ﷺ نے حکم دیا تھا‘ ملازموں کو معاف کرنا شروع کیجیے‘ اللہ کی رضا کو اپنے اعمال کا مرکز بنائیے‘ مسلمانوں کو دائرہ اسلام سے خارج کرنا بند کیجیے‘ بیویوں کے ساتھ حسن سلوک کیجیے اور اللہ کے رسولؐ نے آخری خطبے میں چار مہینوںکو احترام کے مہینے قرار دیا تھا‘ کم از کم ان مہینوں میں نفاق اور نفرت کا کاروبار بند کیجیے‘ ان مہینوں کو اتنا احترام دے دیجیے کہ ریاست کو موبائل فون بند کرنا پڑیں‘ ایمرجنسی لگانا پڑے‘ پولیس تعینات کرنا پڑے اور نہ ہی ڈبل سواری پر پابندی لگانا پڑے اور مسلمانوں کی جان‘ مال اور عزت کو اپنے اوپر حرام قرار دے دیجیے اور اس کے بعد میرے جیسے گناہ گاروں کی اصلاح فرمایئے‘ ہم جیسے دنیادار آپ کے سائے میں بیٹھنا عبادت سمجھیں گے۔
مجھے افسوس سے کہنا پڑتا ہے‘ اللہ کے آخری نبیؐ کا آخری خطبہ دنیا کا عظیم چارٹر تھا لیکن ہم لوگ اس پورے چارٹر کو اپنی ذات اور اپنے معاشرے پر نافذ کرنے کے بجائے اس میں سے صرف سود کا حصہ اٹھاتے ہیں اور ریاست کو حکم دیتے ہیں ’’آپ فوری طور پر بلاسود بینکاری شروع کردیں‘‘ سود اسلام میں حرام ہے اور ہم جب تک اسے حرام نہیں سمجھتے ہمارا ایمان مکمل نہیں ہو سکتا لیکن کیا عورتوں کے منہ پر تیزاب پھینکنا‘ مزارعوں کو غلام بنا کر رکھنا‘ خواتین کی شادی قرآن مجید سے کر دینا‘ معصوم بچیاں ونی کر دینا‘ نسل اور خاندان کی بنیاد پر انسانوں کو اچھا یا برا سمجھنا‘ مسجد‘ درگاہ اور مزار کو وراثت بنا لینا‘ کلمہ گو مسلمانوں کو کافر قرار دینا‘ عبادت کو اپنی اہلیت سمجھ لینا اور دوسروں کے قتل کے فتوے جاری کر دینا‘ کیا یہ حلال ہے؟ کیا یہ جائز ہے؟ ہمارے رسولؐ نے ایک انسان کے قتل کو پوری انسانیت کا قتل قرار دیا تھا لیکن ہم پچاس پچاس ہزار مرتبہ انسانیت کے قتل کے بعد بھی خود کو مسلمان کہتے ہیں‘ اللہ کے رسولؐ نے حضرت ابوسفیانؓ کے گھر میں پناہ لینے والوں کو پناہ دی تھی لیکن ہم مسجدوں میں بیٹھے مسلمانوں کو پناہ نہیں دیتے‘ اللہ کے رسولؐ نے آخری خطبے میں قتل معاف کر دیے تھے اور ان قتلوں میں ربیعہ بن حارث کے دودھ پیتے بیٹے کا قتل بھی شامل تھا مگر ہم صرف شناختی کارڈ دیکھ کر دوسروں کو قتل کر دیتے ہیں‘ کیا یہ شریعت ہے اور کیا ہم اس ملک میں یہ شریعت نافذ کرنا چاہتے ہیں؟ خدا کو مانیں اسلام صرف تلوار‘ کوڑا اور پتھر نہیں تھا‘ یہ صرف داڑھی‘ تسبیح‘ سجدہ اور روزہ بھی نہیں تھا‘ یہ برداشت‘ انکسار‘ حلیمی‘ شائستگی‘ توازن‘ فرائض‘ عدل اور احترام کا مذہب تھا لیکن ہم نے اس سے عدل‘ فرض‘ توازن‘ شائستگی‘ حلم‘ انکسار اور برداشت نکال دی‘ہم نے انسانیت کا چارٹر الماری میں بند کر دیا اور پتھر‘ کوڑے اور تلوار میز پر رکھ دیے اور ساتھ ہی ہم حیرت سے ایک دوسرے سے پوچھتے ہیں ’’ دنیا ہماری عزت کیوں نہیں کرتی‘‘ ہم کس قدر بے وقوف ہیں‘ ہم یہ تک نہیں جانتے ہم نے جب اپنے رسولؐ کے احکامات کی عزت نہیں کی تو دنیا ہماری عزت کیوں کرے گی؟

Monday, February 10, 2014

Tareekh ka Sabaq by Nazir Naji

Muzakirat aur Taleban ki Chalakiyan

Why House of Saud Hates/ Fears Iran by Finian Cunningham



Why House of Saud fears/hates Iran
Saudi spy chief Prince Bandar bin Sultan
Saudi spy chief Prince Bandar bin Sultan
 

In countless media interviews and statements, it is clear that the Saudi rulers have an abiding obsession with Iran - an obsession that betrays an intense fear and hatred.
Senior members of the House of Saud have let it be known that their real focus in Syria, for example, is not primarily the government of Bashar al Assad, and their desire for regime change, but rather the main target is Assad's closest regional ally - Iran.
Everywhere in the region, the paranoid House of Saud sees the hand of Iran. In an oped piece in the New York Times in December, the Saudi Ambassador to Britain, Mohammed bin Nawaf bin Abdulaziz al Saud, accused Iran without any evidence, saying that it "has financed and trained militias in Iraq, Hezbollah terrorists in Lebanon and militants in Yemen and Bahrain." This is, of course, ironically crass, coming from the House of Saud, which is provably the sponsor of terrorists or terror regimes, such as the al-Qaeda-linked Jabhat al Nusra in Syria, ISIS in Iraq and the ruling Al Khalifa despots in Bahrain.
But the main point here is that Saudi Arabia, or at least its rulers led by the aging King Abdullah, is transfixed in animosity towards Iran. That obsession is driven by a visceral hatred. Why?
The short answer is self-preservation. But there are at least three specific reasons for this hatred, and they are inter-related.
The first is religious. The official religion of Saudi Arabia is Wahhabism. In this extreme deformation, Shia Islam is viewed as an intolerable apostasy. It is not just Shia that are perceived as "infidels". All forms of Muslim faith, including Sunnis, as well as Christians and other religions, that are deemed to not conform with the Wahhabi fundamentalist doctrine are considered infidels and are subject to merciless attack, even to the point of death.
In the warped Wahhabi belief Shia Muslims are the worst kind of "infidels". This explains why Shia and the closely related Alawite are subject to the most barbaric forms of violence in the Syrian conflict, where the anti-Syrian government militants are mainly driven by Wahhabi ideology - also known as Takfiris.
For historical reasons, Iran is the centre of Shia Islam in the region and the world. Iran therefore qualifies as the centre of Saudi hatred.
The second factor goes back to the Islamic Revolution in Iran. When the Iranian revolution succeeded in 1979 to kick out the US-backed dictator, Mohammad Reza Shah Pahlavi, that turmoil threatened all autocratic rulers in the region from the inspirational impact it conveyed to other populations to rise up against oppressive regimes. The House of Saud felt particularly threatened. That is why the Saudi rulers responded immediately by setting up the Persian Gulf Defense pact in the early 1980s, which comprised the other monarchies of Kuwait, Qatar, Bahrain, the United Arab Emirates and Oman.
Indeed, the Saudi rulers' hatred of Iran has only intensified since the Iranian revolution. The House of Saud views Iran's demonstratively more democratic credentials as a mortal threat to its despotism. The more Iran's political influence grows in the region, the more the Saudi rulers fear an existential threat. This explains the paranoid mindset of the House of Saud towards Iran, as expressed by its ambassador to Britain cited above, which suspects that Iranian subversion is everywhere, even when it isn't.
The third factor is more mundane, but perhaps is the ultimate concern for the House of Saud - the vital issue of oil and gas economics.
Of the 12 OPEC member states, the top three producers are Saudi Arabia, Iraq and Iran. Of most significance is Iran's enormous gas wealth, which is as yet hardly tapped as an economic resource. Natural gas is the fuel of the future for the next century, being more efficient as an energy source in terms of transport via pipelines and in terms of calorific output. Environmentally, natural gas is a much cleaner fuel than oil, giving off much less harmful byproducts from combustion.
Iran is reckoned to hold the largest known reserves of natural gas on Earth in its Pars Field. If Iran's international relations were normalized by the removal of trade sanctions, the country stands to become an even more formidable global source of energy. Of particular strategic importance is the European market for which Iran would be a top supplier, along with Russia (a non-OPEC member).
This development, which has an inexorable trajectory owing to irrepressible human need, is seen by the House of Saud as an imperative threat. Saudi Arabia is endowed with oil, but much less so with natural gas. Saudi strategic value as an energy producer is therefore on the wane, whereas Iran is bound to grow owing to its vast natural gas deposits.
At all costs, from the Saudi point of view, Iran must be prevented from developing its potential energy wealth. Saudi Arabia is living on borrowed time. Its oil reserves will eventually be surpassed by Iran's gas riches. Already, the Saudi rulers are sitting atop a demographic time bomb of an increasing and unemployed youth population, which so far has been placated with state fiscal handouts from its oil exports. The days for those handouts are numbered.
What will happen when Saudi's oil economy goes into demise, and is sidelined with the new global energy economy of natural gas in which Iran is a leading nation? That will translate into greater Iranian political influence in the region and a diminishing hold on power by the sclerotic Saudi autocrats.
The political and economic fate of the United States is closely tied to the Saudi petrodollar economy and that of the other Persian Gulf monarchies. The bankrupt American dollar is already largely on life-support due to the Saudis and their related sheikhdoms dealing in the commodity with the greenback and funneling profits into the US Treasury, propping up the dollar.
If Iran were to develop to its full potential, trade in oil and more importantly natural gas would most likely be denominated in Euro, Ruble, Yen or Yuan. That is a doomsday scenario for the US dollar and its long overdue collapse.
Ultimately, Washington shares the intense antipathy of the House of Saud towards Iran's unfettered political and economic freedom. Not for arcane Wahhabi reasons, but for vital economic self-preservation. Hence, the sharp rebuke from Washington this week when a French business delegation visited Iran to explore possible partnerships. US Secretary of State John Kerry reportedly phoned his French counterpart Laurent Fabius in a panic to protest at the delegation. The last thing the Americans want to see is Iran doing independent trade with Europe without the dollar.
The Saudi despots and their American patrons cannot afford Iranian development as an economic power. That directly threatens the House of Saud, politically and economically, which in turn threatens Washington to its very core.
For all of the above reasons, the Saudi rulers fear Iran above all else. The Zionist Israeli regime and its desecration of Islamic sanctities in East Al Quds (Jerusalem) does not even raise a single heckle for the Al Saud - the self-proclaimed Custodians of Islam. Their only fear and hatred are expressed in waging covert war against Iran and its allies, including Syria and the people of Bahrain, Iraq, Yemen and anywhere else. They want Iran contained, thwarted, sanctioned at all costs, and Washington by geopolitical necessity is on the Saudi side.
But as the tectonic plates of global energy needs shift inexorably over the coming decades, the Saudi rulers and their American patrons will find themselves on the losing side. In a very real way, this spells death to al Saud and the American Empire. Hence, the hatred.

HMV/HMV
Finian Cunningham (born 1963) has written extensively on international affairs, with articles published in several languages. He is a Master’s graduate in Agricultural Chemistry and worked as a scientific editor for the Royal Society of Chemistry, Cambridge, England, before pursuing a career in journalism. He is also a musician and songwriter. For nearly 20 years, he worked as an editor and writer in major news media organisations, including The Mirror, Irish Times and Independent. Originally from Belfast, Ireland, he is now located in East Africa as a freelance journalist, where he is writing a book on Bahrain and the Arab Spring, based on eyewitness experience working in the Persian Gulf as an editor of a business magazine and subsequently as a freelance news correspondent. The author was deported from Bahrain in June 2011 because of his critical journalism in which he highlighted systematic human rights violations by regime forces. He is now a columnist on international politics for Press TV and the Strategic Culture Foundation.